Geoblog.pl    asante    Podróże    DobrodoÅ¡li u Hrvatsku!    Pierwszy dzieÅ„ w pracy

Pierwszy dzień w pracy

Chorwacja
Chorwacja, Split

Mój pierwszy dzień w pracy zaczął się o.. 12. Mój buddy miał egzamin, więc dopiero wtedy mógł po mnie przyjechać i załatwić wszystkie niezbędne formalności. Jak na państwo, w którym łamane są wszelkie zasady to wyjątkowo dużo było tej papierkowej roboty. Na tyle dużo (wliczając przerwę kawową), że przywitałam profesora o godzinie 15:20. Mottem mojego profesora jest: "Paulina, take your time. Don't work too much", po czym opowiedział mi o moim projekcie do zrobienia, który nie współgrał z jego poprzednimi słowami. Ostatecznie w pracy spędziłam 15 minut, po czym usłyszałam, że jestem za blada i mam iść na plażę. No to poszłam.

Będąc na uczelni, musiałam skserować jakiś dokument. Poszliśmy zatem do biblioteki uniwersyteckiej. Tam, oprócz tego, że można kupić/wypożyczyć książkę, skserować notatki można również zaopatrzyć się w papierosy, albo prezerwatywy..chyba z 20 rodzajów! Obiecuję, że wstawię później zdjęcie!.
A po zdanym egzaminie należy kierować się do kafejki w uniwersytecie. Tam jest piwo.